Zanim zaczniemy badania wlasciwosci aerodynamicznych calego samolotu, zaczynamy od testow belki ogonowej laczacej skrzydlo z ustrzeniem ogonowym, jednoczesnie będąc strukturą nośną systemu VTOL.
Tak wyglada stelarz belki do testow w tunelu aerodynamicznym, czysta stal...
Rura (pionowa) polaczy belke z waga mierzaca sily i momenty dzialajace na belke podczas testow przy wlaczonhych napędach i przeplywie.
Po zamocowaniu stelarza belki w imadle przystapilismy do uzbrojenia bleki we wszystkie niezbedne elementy, czyli
silniki
regulatory predkosci (ESC)
i kable zasilajace.
Testy poprawnosci polaczen wszystkich przewodow i jakosci sygnalow, bez zamotnowanych smigieł,
oraz po ich zamontowaniu:
Ponieważ spodziewane natezenie pradu calkowitego w obwodzie jest rzędu 300 A, obwody zasilajace musza spelniac odpowiednie kryteria. Zastosowalismy profesjonalny stycznik (z elektromagnetycznym wydmuchem łuku elektrycznego) zapozyczony z branzy trakcji kolejowej oraz miedziane szyny zasilajace.
@
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz