24 września, 2024

KUNA - Budowa cz.2

 Po wyfrezowaniu połówek samolotu, trzeba wyciąć otwory na przewody elektroniki pokładowej,  dźwigar główny i rurki krawędzi natarcia. Użyliśmy do tego lutownicy transformatorowej z profilowanym grubym drutem miedzianym.


Frezowanie EPP przy niewielkich grubościach, jak na krawędzi spływu, się nie sprawdza, dlatego elewony wycięliśmy na CNC HotWire.

 

Po wzmocnieniu miejsc mocowania orczyków za pomocą sklejki i płaskowników węglowych, elewony czekają na laminowanie razem z powierzchnią skrzydeł. Podcięcie pozwalające na ruch elewonów zostanie wykonane dopiero po laminowaniu.



Z osobno wylaminowanej "kanapki", została frezowana główna podłużnica, wzmacniająca kadłub i służaca jako podstawa podłogi kokpitu,

 


oraz lexy. Podłużnica ma wklejony element ze sklejki w który będzie wkręcony hak do startu z bungee.


Laminowanie powierzchni skrzydeł w następnym odcinku...

@

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz