Powoli do przodu. Niezbędne zmiany w geometrii zawieszenia belek wykonane, wydruki czekają do przymierzenia.
Pierwsze skrzydło posłuży jako wzór do skopiowania wszystkich niezbędnych zmian.
Nowy element zawieszenia przymierzony i zamontowany próbnie w skrzydle. W tzw. międzyczasie przyszły rury na belki i płaskownik na dźwigar pomocniczy.
Po wycięciu otworów na zaczepy i szczeliny na dźwigar pomocniczy całość konstrukcji VOTL udało sie próbnie spasować ze skrzydłem.
Teraz zostaje wklejenie i ustalenie wszystkich elementów zawieszenia VTOL do konstrukcji skrzydła.
Dźwigar pomocniczy (płaskownik) oraz elementy zwieszenia belek (wydruki 3D) zostaną sklejone żywicą z aerosilem. Z jednej strony zapewni lekką skleinę a z drugie zapewni niezbędny czas na ustalenie wzajemnego położenia wszystkich elementów i ich unieruchomienie na czas żelowania.
Szczególnie istotne będzie spozycjonowanie wszystkich elementów dające wzajemną równoległość belek VOTL oraz ich symetryczne ułożenie względem skrzydła. To już w następnym odcinku.
I na koniec zdjęcie belki za zamocowanym silnikiem i śmigłem:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz